sobota, 30 marca 2013

Święta..

Nadeszło to co złe!
Obżarstwo :P Niestety trzeba będzie po świętach gubić te kalorie :)
Świętach chyba każdy lubi :) Te akurat nie są dla mnie fajne, P. jest z dala ode mnie :(
I obawiam się, że szybko nie wróci do Polski :(
Ah ta praca...
Jutro minie już 9 tygodni jak Go nie ma.


Porządki jak wiadomo każdy przed świętami robi. U mnie wyjdzie to na dobre mojej szafie , mam problem, że nie mam w co się ubrać a w szafie miejsca brak :D
Rzeczy uporządkowane, a zbędne wyeksmitowane ;)
Już kilka nowych mam na oku, czekam tylko na troszkę wolnego czasu i zakupowy szał przede mną.


Przeglądając ostatnio moją kosmetyczkę, postanowiłam zaopatrzyć się w coś nowego.
Z kremu BB jak i z tuszu jestem zadowolona! :D
Co do maseczki do włosów... hmm, chyba jeszcze za wcześnie na recenzje, ale póki co jest ok :)











WESOŁYCH ŚWIĄT! :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz